zaterdag 10 mei 2008

rare beesten in Merksem

Zoals de tittel het al laat vermoeden, vliegen of kruipen hier rare beestjes rond. 
En neen, ik heb het niet over Kris deze keer.

Enkele dagen geleden ben ik gestoken door een beest, geen idee welk.
Gisterenmorgen zag mijn onderbeen, ter hoogte van de achillespees zeer rood. Tegen dat ik gedaan had met werken had ik ook geen enkel meer, alles opgezwollen en vol vocht.

De arts op het werk had het 's morgens als gezien, maar toen was het nog niet opgezwollen. Tegen dat het zover was, was de Dokter niet meer op het werk. toch antibiotica voorgeschreven gekregen door een andere arts van dienst.

's Avonds begon dan de pijn. Hup naar de huisarts met als resultaat dat ik niet mag werken, antibiotica in pillekes en zalf voor op de steekplaats.

Op zich niet zo erg, ware het niet dat het uit den boze is om in de zon te zitten door den antibiotica. Ik ben nu ook weer geen echte zonneklopper, maar geniet toch graag eens van het goede weer, maar dat zal voorlopig niet voor mij zijn.

goede raad van tante Kaat, eeuuucch, bedoel Sanne:

DON'T LET THE BUGS BITE

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei, gelukkig zijn wij ondertussen ver van Merksem gehuisvest;-).

Veel beterschap!

Nicole

Stefan, Vicky en Brukti zei

amaai wat voor een beest was dat zeg?
Veel beterschap gewenst

lie° zei

Dat beestje vond u gewoon een lekker ding!?

Anoniem zei

Oesje, das niet zo fijn...
Veel beterschap!

nancy zei

Jajaja, twas u werkend weekend en ge had er weinig zin in zeker...
Hoevel hebt ge da beestje betaalt om je te laten bijten? :)