woensdag 6 februari 2008

het loopwerk

We zijn momenteel volop bezig met het verzamelen voor de documenten voor ons dossier.
Ik moet eerlijk toegeven dat het tot hiertoe redelijk vlot verloopt.
Deze morgen hebben we bloed laten trekken (voordeel als je werkt in een ziekenhuis, dan doe je dat zelf bij je venteke), nu enkel nog wachten op den uitslag. Morgen ga ik naar de belastingen en 's avond naar het gemeentehuis met ons twee. Als ik ergens problemen verwacht is het wel op het gemeentehuis, maar dat zijn zorgen voor morgen.
Als dat dan alles achter de rug is, hebben we volgens mij, alle papieren kunnen verzamelen en kunnen we al een afspraak maken bij de notaris om alles te legaliseren.
Ik hoop dat we dit tempo kunnen volhouden, dan is ook dit vlug achter de rug en kan het wachten beginnen.....

1 opmerking:

Ness zei

Fijn dat alles vlotjes verloopt!!!

Groetjes Ness