donderdag 24 januari 2008

Koppen

Ik heb daarjuist met heel veel ongeloof naar koppen gekeken en dan meer bepaald naar de extra uitleg bij de uitzending over de Bulgaarse kinderen.
Nu zijn ze maar af en toe met een flash back naar het programma teruggegaan en moest me soms verplichten om te blijven kijken.
Heb eigenlijk spijt dat ik het programma toen niet gezien heb. "Spijt" is misschien niet de juiste woordkeuze, maar toch.
Ik begrijp wel dat de Bulgaarse ambassadeur in België zei dat het gemanipuleerd is en onjuist. Dat is ook het enige dat hij kan doen, proberen om de feiten te ontkennen.
Laat het dan ook voor 75% zo zijn, dan nog is het te mensonwaardig.
Je kan je niet inbeelden dat dit nog bestaat in deze wereld.
Zelf moet ik dagelijks mensen verzorgen door mijn werk. Ik begrijp dat het financiële soms je gemoed omlaag haalt en je je afvraagt "waarom". Maar dat kan even zijn, maar niet blijven duren. Mensen toch, je bent met levende wezens bezig, met mensen van vlees en bloed, die gevoelens hebben net als iedereen.
Zou hier nog veel ongeloof kunnen neerschrijven, maar de personen die het gezien hebben weten nu al wat ik bedoel.

PS: heeft er iemand de uitzendig van toen opgenomen? Is er een manier dat ik die toch te zien zou krijgen? Via pc wil me niet lukken. Merci alvast.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, ongelooflijk dat zulke dingen kunnen bestaan. Ik heb het programma wel helemaal uitgekeken...er zijn geen woorden voor dan enkel een afgrijzen.
Hopelijk zal de tussenkomst van bepaalde landen zulke praktijken in de toekomst tegenhouden.

Groetjes,
Nicole & co

Stefan, Vicky en Brukti zei

http://www.canvas.be

daar kan je de docu op terug vinden