woensdag 28 november 2007

van blondine naar brunette

Als er iets is dat ik haat, dan is het naar de kapper gaan.
Mensen die me kennen, weten dat ik nen ferme bos haar heb, naar de kapper gaan is voor mij al vlug iets waar ik ettelijke uren zoet mee ben. Verloren tijd voor mij, maar ja, het moet hé.
Mijn haren zijn gekleurd en ik had een blonde look.
Ik had zeer graag terug mijn natuurlijke kleur gehad (bruin), omdat ik dan minder naar de kapper moet, maar mijn venteke ziet da blond wel graag.
Tja, gulden middenweg dan maar hé, ben nu bruin met enkele blonde meche erin.
Volgens sommigen veel beter, anderen hebben het nog niet gezien en mijn venteke, tja, die zag toch veel liever een blondine in zijn bed liggen.
Maar het zal wel wennen, zal wel moeten :-)

3 opmerkingen:

Stefan, Vicky en Brukti zei

brunnetes rules !!!!
hihihi
groetjes
Vicky een brunnete:-)

Anoniem zei

haha, hier hebben we hetzelfde voor, alleen dan met rood en blond... morgen gaan we tegelijk naar de kapper, dan kan meneer zn zegje doen terwijl ik mn kleurtje uitkies, en wordt hij geknipt terwijl mijn kleurtje er wordt opgezet... spannend! :-)

Anoniem zei

Als dat de kleur is, waarmee je werd geboren, zal het je vast en zeker prachtig staan:-).

Groetjes,
Nicole & co