donderdag 22 november 2007

nieuwe pc

Vandaag een nieuwe laptop gaan kopen. De oude was eigenlijk niet sterk genoeg voor hetgeen we hem hier nodig hebben.
Wat ook nog was, de oude blokkeerde steeds onder Vista. Wat ook maakt dat ik nu al mijn favorieten en mailadressen kwijt ben.
Dus, iedereen die nog een mail van me verwacht, stuur zelf eerst eentje aub, dan heb ik ineens jullie adressen terug.
Mensen wiens link nog niet op mijn blog staat, stuur ook eens een mailke dan kan ik hem ineens toevoegen.

Merci iedereen

2 opmerkingen:

Peggy zei

Allez, jij hebt je nieuwe pc al, ik ga hem normaal gezien volgende week hebben. Vista is mij afgeraden omdat programma's van voor de vista-tijd er nogal eens zouden op crashen.
Link ons maar: http://paul-en-peggy-in-adoptieland.blogspot.com

En dikke proficiat met jullie officiƫle positief advies! Ik heb het gevoel dat het vanaf dan precies allemaal sneller gaat. Omdat je weet dat het echt gaat gebeuren, je hoeft niet meer te twijfelen.

Groetjes,
Peggy

Stefan, Vicky en Brukti zei

proficiat met de nieuwe puter