donderdag 12 maart 2009

Het verloren gedicht

Neen, ik ga hier geen gedicht neerschrijven, zo poëtisch ben ik echt niet aangelegd.

Het verloren gedicht is een B&B in Bellegem waar we binnen drie weken naartoe gaan. Ik kijk er enorm naar uit, eindelijk eens een beetje rust.
We zijn tegenwoordig weer van her naar der aan het hollen en tijd voor onszelf is weer ver te zoeken.

Ik wou dat het al april was, een dagje naar Kortrijk, een dagje Rijsel,... We zien nog wel wat we gaan doen, maar ik wou dat het al morgen was.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dan zitten jullie hééééél dicht bij ons! Geniet er maar van!

We duimen dat het wachten niet al te lang meer moet duren!!!

Wij kregen gisteren HET telefoontje... en wat er dan door je heen gaat...

En als je dan die foto's ziet... Zweef...

Het is het allemaal zooooo waard!

Vele groetjes,
Tabitha & Esli

http://our-ethiopian-flower.blogspot.com/