zaterdag 14 februari 2009

vrijdag den 13de toch geen ongeluksdag

Een tijdje geleden was er op het werk een interne vacature voor een plaats als adjunct hoofdverpleegkundige.
Zoals sommige onder jullie misschien weten zit ik nu in mijn tweede en laatste jaar kaderopleiding. Dit is eigenlijk een opleiding voor leidinggevende in de verpleging.

Ik heb meegedaan aan de vacature en moest gisteren, vrijdag den 13de op gesprek.
Ik heb enkele zeer dubbelzinnige vragen onvoorbereid moeten oplossen. het waren geen kennisvragen, maar vragen over personeelsbeleid, patiëntenbeleid, organisatorische problemen,...

Blijkbaar waren de antwoorden naar hun zin, want ik heb ineens het antwoord gekregen dat ik vanaf 1 april de functie als hoofdverpleegkundige mag uitoefenen.

Het doet deugd om eindelijk resultaten te zien voor het jarenlange studeren dat ik al achter de rug heb.

En wie weet, als alles goed gaat, binnen twee jaar een job als adjunct-hoofdverpleegkundige,.....

Af en toe mag ne mens eens dromen hé.

To be continued.....

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,

Alvast een dikke proficiat met je toekomstige nieuwe job. En nog veel succes met je kaderpleiding.

Groetjes
Christel