maandag 29 september 2008

Overzicht

Het is weeral veel te lang geleden dat ik hier nog eens iets geschreven heb, shame on me.
Ik ga je dus een klein overzicht van alles geven:

* vorige zaterdag ben ik 34 lentes jong geworden. Het was een gezellige dag eigenlijk de avond voordien al begon toen al mijn collega's me in de ballonnekes hebben gezet tijdens een ander feestje.
De dag zelf is er familie op bezoek geweest en hebben we nog lekker buiten kunnen zitten, 's avonds zijn we met E. lekker gaan eten in de Funcky Sweet Hot Potato (rara, wat is er teveel) om dan te eindigen met een lekker glaske wijn op een terras.

* mijn gewicht doet het heel goed, ben momenteel 22 kg minder, zalig gevoel, moet elke week gaan shoppen :-)

* sinds vorige week zijn we terug van een week vakantie. In het kort samengevat was het goed, behalve dat ze in Kusadasi zwieren met de sterren van de hotels en je dus zeker aan veel minder moet verwachten, en ten tweede, ik ga nooit meer midden september, wij hebben 2.5 dagen regen gehad, verschrikkelijk. Maar de laatste dag was het een stralend zonneke dat alles goed heeft gemaakt.

* op adoptiegebied is het nog steeds wachten op de toewijzingen, ze mogen al gaan komen.

* straks komen ze digitale TV aansluiten. we hebben de boot altijd afgehouden, maar nu was het zo een goed financieel voorstel dat we niet konden weigeren.

* We zijn begonnen met het leegmaken van de kinderkamer. Het is misschien nog wat te vroeg, maar ja, wanneer moet je eraan beginnen, dat weet je niet hé. De kamer kan maar in orde zijn als ons spruitje komt.

Voila, dat is alles een beetje in een notedop. Ik ga nog wel eens enkele foto's op den blog zetten, maar daar moet je nog even op wachten.

Geen opmerkingen: