maandag 29 oktober 2007

Maar we hebben toch water nodig.

Mijn bomma is al enkele jaren resident in het rusthuis. De voornaamste reden hiervoor is dat haar geest niet meer zo goed meewilt als voordien.
Dit heb ik vandaag weer mogen ondervinden.
Ik ging haar ophalen om naar de bloemenwinkel te gaan en het was juist aan het regenen.
De bomma moest van mij haar warme jas aandoen. "Waarom" kreeg ik te horen. "Omdat het regent, bomma".
"tja, maar we hebben toch water nodig".
wa waren onderweg en het begon terug te regenen. "Het zou beter 's nachts regenen, maar ja, we hebben water nodig".
Komende uit de winkel, was het gestopt, maar overal lagen er natuulijk plassen. "het is overal nat, ik denk dat het geregend heeft, we hebben dan ook af en toe water nodig......".

Zouden we dan toch water nodig hebben?

Maar het is toch een schatteke

Geen opmerkingen: