maandag 30 augustus 2010

Nummer twee...

De meesten onder jullie zullen het wel al gelezen hebben op facebook. Voor degenen die geen facebook hebben of die mij niet hebben toegevoegd komt hier dan het nieuws ........

Het aanmeldingsformulier voor onze tweede adoptie is vandaag de deur uit gegaan.

Jaja, we hebben besloten om voor een broer of zusje te gaan.

Nu maar hopen dat we goedgekeurd worden en dus ons geschiktheidsvonnis vlug op zak hebben.

Voor degene die het zich afvragen, ja, we moeten alles terug doorlopen, we moeten alleen de lessen niet meer volgen en het maatschappelijk onderzoek omvat nu ook minder gesprekken dan de eerste keer.

Meer weet ik tot op heden ook nog niet, maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Eerlijk gezegd, het is even spannend als de eerste keer...Maar een beetje anders omdat we al een beetje weten wat ons te wachten staan.

2 opmerkingen:

mariella zei

Proficiat met het nieuw aanmeldingsformulier voor jullie tweede adoptie. Ik hoop dat je vlug het geschikheidsvonnis bekomt en dat je niet te lang moet wachten alvorens jullie knap zoontje Bent er een leuk zusje of broertje bij krijgt.
Een toekomstige oma van een kindje uit Ethiopiƫ

Greet zei

Oh wat lees ik hier ? Ik had het nog niet op fb gelezen dus ik ben blij verrast :-). Veel succes !
Wij hebben intussen ook een nieuwe RIA en staan terug op de rol. Maar dat had je misschien ook al op fb gelezen -LOL-.
Zai jian,
Greet
trotse mama van Toon, Tuur, Miel en Li Zhen