zaterdag 24 juli 2010

Werken in de garage

Momenteel zijn ze de laatste hand aan het leggen aan de werken in de garage, meer bepaald aan het waskot.
Ik zal blij zijn dat alles gedaan is, want ik zit al twee weken zonder wasmachine en dat met 2 volwassenen en een kind, da is niet alles hoor.
Het voordeel is dan weer dat de was momenteel door mijn mama wordt gedaan, maar die doet dan ineens ook de strijk......
Effe een bedenking: zou ik de wasmachine al terug gebruiksklaar maken? Toch wel handig als de strijk gedaan is :-)

Alle gekheid op een stokje, ik zal toch blij zijn als het gedaan is.

MOmenteel zijn ze aan het betegelen, morgen beetje voegen en da deel is ook weeral klaar. Met heel veel dank aan Nonkel Hugo.

Bentje had wel verschrikkelijk veel schrik van het boren. Zelf als we er naar gingen kijken was hij er niet gerust in. Logisch natuurlijk, zo een hels lawaai.

Nu zijn ze volop aan het hameren, maar het kan hem niet schelen, hij slaapt gewoon verder, oef :-)

1 opmerking:

lie° zei

Werken in Merksem
Werken in Hoboken
We zijn toch ijverige mensen hé