maandag 26 april 2010

uitslag van de short run

Je traint weken aan een stuk. De laatste weken loop je 5 km aan één stuk en lukt het, maar op de dag zelf gaat het niet.

Frustrerend....

Tot vandaag.
Vandaag kreeg ik een sms waarop stond dat ik geëindigd ben op de 2040 ste plaats (van de +/- 5000 lopers) met een tijd van 36 minuten en 38 seconden.

Eigenlijk niet zo slecht vind ik nu. Ik had gehoopt binnen te komen voor de 35 minuten. Het is iets langer geworden, maar ik had dan ook nog nooit gelopen in zo een warm weer, en het was "werm" (zou Anja zeggen).

Voila, weeral iets dat ik bereikt heb dat ik nooit had kunnen dromen.....

1 opmerking:

KAATJE zei

Hej,

Hier zijn we hééééél nieuwsgierig naar jullie avontuur in Ethiopië!!!

Hopelijk is alles vlot verlopen!

Groetjes,
Kaatje en Koen