zaterdag 26 september 2009

Feestweekend

Vandaag is het bij ons thuis een heel weekend feest.
Het is namelijk zondag mijn 35 ste verjaardag. (amai, ik word oud)
Gisteren zijn mijn schoonouders, schooonzus en haar gezin, mijn ma en Rene geweest om een hapje te eten en een gezellige avond te beleven. En ik vond het in ieder geval al geslaagd.

Vandaag komen er gedurende heel de dag vrienden een hapje eten en een glaasje drinken. De eerste komen tegen 15u en wanneer de laatste vertrekt, dat weet ik nog wel te vertellen.

Zondag is een dag voor mijn venteke en ik. Wat we juist gaan doen, weten we nog niet, maar we gaan rustig met ons twee genieten, quality time, eindelijk.

En voor de rest zijn we volop aan het aftellen, nog 9 dagen:

AMERICA, HERE WE COME!!!!

2 opmerkingen:

nele zei

Dag Sanne en Kriss,

Sanne, een hele dikke proficiat met je verjaardag!
Geniet van jullie -zonder enige twijfel- fantastische reis in de VS!

Groetjes,
Nele.

Greet zei

Happy birthday Sanne ! Wel een dagje te laat maar ik heb een goed excuus want het was hier gisteren ook groot feest ;-).
Groetjes,
Greet