vrijdag 26 december 2008

adoptie update

Het is weeral een tijdje geleden dan ik nog eens een update heb gedaan over onze procedure.

Momenteel staan we op de algemene lijst op nummer 85. Als we al de mensen die voor ons staan en al een toewijzing hebben gekregen, eraf trekken, staan we momenteel op nummer 45, en op de 15de plaats voor onze voorkeur.
Het begint te zakken hé....

ROH is sinds deze maand aan het samenwerken met twee nieuwe weeshuizen. Hopelijk gaat alles dan nu een beetje vlugger.

Een tijdje geleden heb ik een mail gestuurd met de vraag of we onze toewijzingen mogen verwachten in 2009. Dat was een positief antwoord, maar wanneer ongeveer kunnen ze natuurlijk niet zeggen.
Ik hoop voor juli (gerecht in Ethiopie is toe tijdens de zomermaanden), zodat we nog volgend jaar kunnen afreizen, maar ik gok op een toewijzing in het najaar (om niet teveel ontgoocheld te zijn denk ik).

We zien wel, we wachten nog maar.....

Voor vele mensen is het dit jaar nog een mooie Kerst geworden, er zijn woensdag nog zeer veel toewijzingen geweest (ik dacht 13 kindjes).

Proficiat aan alle "Kerst"verse ouders.

Geen opmerkingen: