woensdag 13 augustus 2008

mijn moederke

Vandaag is mijn mama geopereerd.
Om 11u zijn ze haar komen halen, maar ze moest nog wachten tot 13u15 voor het aan haar was.
De operatie is zeer moeizaam verlopen, waardoor deze ook veel langer heeft geduurd dan gepland.
Om 17u15 zaten we op de kamer te wachten om haar te ontvangen, maar tevergeefs.
Om 19u nog niets te zien en dan ben ik maar eens gaan horen bij de verpleging.
Bleek dat de chirurg juist langs was geweest en dat ze naar intensieve zorgen overgebracht is.
We mochten er gelukkig nog even bij.
Ze heeft problemen met haar ademhaling en zuurstof in het bloed. Daar ze ook een zeer zware diabeet is, willen ze dat nog extra in het oog houden.
Je mama daar zo zien liggen is helemaal niet tof, zeker dat dat de enige ouder is die je nog hebt.

Ik heb juist nog eens gebeld naar daar en ze is rustig nu. Ze heeft ook juist iets gekregen voor de pijn, dus we blijven duimen hé.

Morgen gaan ze terug onderzoeken doen en afhankelijk daarvan mag ze naar de kamer of niet.

Op zich ben ik wel geruster dat ze op INZO ligt, dan wordt ze toch een beetje nauwkeuriger in 't oog gehouden. Zoals mijn stiefvader zegt: "op een gewone kamer moet ze zelf bellen, op INZO bellen de machines voor haar". en daar ben volledig mee akkoord.

Toi Toi Toi mamake, ik denk aan je xxx

Geen opmerkingen: